no no no

Jag vill kunna somna i rimlig tid och vakna kring 8-9 på morgonen och vara pigg och fräsh!
Nu får jag skylla mig själv att jag valt att vara vaken till 4-5 fredag och lördag natt..
Men inatt försöker jag att somna men det går inte.
Jag har haft det såhär ett tag nu och jag börjar bli less..
Förut spelade det ingen roll om jag sovit hela dagen så kunde jag somna 23:00 om jag så ville..
Eller om jag varit vaken till 3 på natten så kunde jag ändå vakna kring 9 och vara utvilad..
Nu för tiden går jag runt som en zombie på dagarna.. trött och sliten men på natten kämpar jag med att försöka kunna stänga ögonen och somna..
Jag ska försöka hitta en bok som jag kan läsa på kvällen tills ögonen är så trött och bara slocknar..


Jag spelade mahjong ikväll i brist på annat.. Var sååå nära att klara och vinna ett spel men icket..



Visst kan det bara handla om tur? Kan väl aldrig handla om skicklighet? Hur skulle jag kunna veta att just den brickan nummer 9 skulle ligga under 2an? Och att jag verkligen skulle behövt få bort just den 2an tidigare?
Ne, nu ska jag inte ligga och fundera eller gruva mig över det där..

Försök att sov människa!! 

Love you Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback