mums

mätt!! Proppmätt är vad jag är..
Stekta blandade grönsaker med szechuansås blev det såklart ikväll på golden.. Middagen var trevlig och jag skämte väl ut mig lite grann antar jag men det bjuder jag på..
Åkte till Jonna och såg på Idol och åt kladdkaka.. Jonna har lika gott kaffe som Gulan.. Jag måste verkligen köpa hem Löfbergs Lila och börja använda det.. MUMS så gott det är.. Fast i och för sig så kanske det inte är så smart.. Inte bra att börja dricka mer kaffe!!
Kvällen hos Jonna slutade med lite ögongodis.. Vi började se Honey.. med Mekhi Phifer och Jessica Alba..
Jonna skjutsade precis hem mig och jag har redan gjort mig i ordning för natten..
Börjar 06:30 imorgon..

Lördag kväll har jag ingenting planerat... Men  jag antar att jag kommer på nånting att göra innan jag lägger mig och sover!

Im in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback