Lugn dag

Under dagen har jag vandrat på stan med Marika.. missuppfattade att vi skulle äta lunch egentligen så jag hade precis ätit hemma när jag kom in till stan.. Får ta det en annan gång?!
När jag kom hem så bakade jag en seg mariannekulor-kladdkaka!! Hoppas den är ätbar imorgon!!

Att jag är en sån skrytmåns än idag när det gäller min födelsedag.. Det är ju helt otrorligt! Vilken tur att det bara är 1 gång per år.. Kanske nästa år är det tråkigt att fylla år?
Imorgon bjuds det i alla fall på kladdkaka och tårta... Släkten kommer hit på fredag och fikar istället så imorgon är det bara för kompisar..
Måste försöka komma ihåg att fara till arbetsförmedlingen imorgon kl 10.. Har tid där för uppföljning av jobbsökningen.. KOM IHÅG!!

Yellow.. jag kommer till Umeå snart.. Ska kolla upp datum snart nån gång!!


Idag blev det middag på Ängeln.. Och jag har fortfarande proppmätt!!!
Ska åka in till stan nu och lämna igen ett armband till Fridas mamma.. sen ska jag nog vila en stund innan Greys Anatomy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback