lovely

Idag har varit en händelserik dag..
Ringde och skällde på försäkringskassan på morgonen.. Vid lunch åkte jag till salongen och fick håret förlängt.. Direkt efter det åkte jag till Luleå och gick  på storheden med Linn..
Vi åt middag på Max och kikade runt i affärerna. Själv köpte jag ingenting annat än hårfärg.. Som jag inte behöver just nu men som kommer till användning om någon vecka kan jag lova..
På rusta hittade jag 3d glasögon.. Eller vad kallade man dem?
Som man hade när man var liten och världen blev helt plötsligt väldigt mycket mer spännande!!


Direkt efter jag varit i Luleå så åkte jag hem till brorsan och Frida klippte till löshåret och lockade det litegrann..
Blir betydligt mycket finare med lockigt LÅNGT hår än lockigt och den mellan längden som jag egentligen har!!
Viktor spexade och gav mig både kram och puss när jag skulle åka vidare..
Till Lillan som jag skulle hjälp plugga Vård och Omsorg.. Blev det nå plugg? Nej!
Vi började spåna i om vi kanske ska boka biljetter till då Volbeat spelar i Karlstad 5mars.. VILL VILL VILL..
Vi får se om vi kanske bokar lite senare!! Skulle verkligen vara askul!!

Väl här hemma har jag inte gjort annat än duschar och ätit en liten middag.. Och konstaterar nu att jag verkligen inte tycker om pumpa i maten! Ris och kyckling serverades men det var kryddat med röd curry och pumpa..
Pumpa har en bismak som jag INTE tycker om..

Nu har jag flätat håret och är redo att försöka sova!! Skulle kanske börja om att ta de där valerina natt tabletterna?
När jag bodde i Sandviken så åt jag dem men tyckte inte de hade så speciellt bra verkan.. men kanske nu?? Om jag inte kan somna nu inatt så ska jag definitivt ta en tablett imorgon!!

Pratade som vanligt med Michael ikväll också men som nu berättade att han inte fick ta ledigt och komma i helgen..
Kom inte som en överraskning men nu får vi ta och försöka boka ett annat datum.. Om han inte kan den här månaden så tänker jag boka en resa ner till honom.. Saknar dig Michael.. jag vet att du läser min blogg varje dag! :)

Nä nu är det dags att försöka sova!! Yes

PUSS tack Hej

Kommentarer
Postat av: Kicki

Boring boring boring!!! :( Att inte få ledigt suger. Vi hörs sen, jag är fortfarande nyfiken på vad det kan vara för nåt :P

2008-10-14 @ 13:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback