less

Usch vad jag känner mig nere ikväll.. Allt jag vill göra är att ligga och mysa i Michaels varma famn!
Jag är så sugen på att bara boka en biljett och åka imorgon!! Om det går så vill jag göra det!

Jag var på stan idag och hittade en kappa på JC.. det var 30% om man är medlem. Jag är det men hade självklart inte med mig kortet.. Jag måste leta åt det och ta med det imorgon och köpa kappan!!
Annars hittade jag ingenting på stan.. Faktiskt ovanligt att jag hittade nånting på JC. Det brukar jag vanlitgvis inte göra.. förutom vanliga basic linnen..

Jag fortsätta förresten hitt spindlar krypande kring mig.. I förrgår hitta jag den här på kudden bredvid mig.
Som tur är jag inte rädd på spindlar och tog bara upp den med papper och slängde ut han..

Kommentarer
Postat av: AnCi

men fyyy fan! den var då inte liten!!! själv hade ja nog aldrig mer gått in i rummet, vilket ja aldrig mer kommer att göra hos du!!

2008-10-27 @ 22:31:08
Postat av: Jonna

duu han såg inte liten ut :S

2008-10-28 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback