kappa?

Nu har jag äntligen köpt träningskort på korpen..
Ikväll ska jag med Frida på bodypump.. Jag måste bara försöka hitta keycard:et..
Nånstans ska det ligga.. men om det är i någon av mina väskor, på någon bänk eller i nån låda.. det vet jag inte..
Men jag hittade det för någon vecka sen och har nu säkert förlagt det någonstans..

Imorgon när ja åker med pappa till abbrorträsk så ska vi sen in till Arvidsjaur och käka.. Då kanske jag kan gå in på skoaffärn och se om de har några skor som jag faller mer för än de lite lägre skorna som jag visade i förra inlägget!!?


Jag är även på jakt efter en kappa.. En snygg kappa som är varm men mest snygg!!
Känns lite dumt att gå ut på krogen finklädd men med en opassande windstopper eller vinterjacka!!
En kappa är vad jag behöver.. Men jag vet inte rikgtigt vad som är snyggt eller vad jag passar i..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jäklarns vad du har hunnit med mkt idag :) härligt jobbat! Puss

Postat av: Jonna

Härligt, då kanske du har träningsvärk snart igen då ;) hihi.. Jaa alltså det skulle jag nog kunna, tror jag jobbar dag så... Ska kolla :) Hare bra, hoppas du får jobb på onsdag ;) PUSS!

2008-10-26 @ 20:28:19
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback