just talking

Vilken träningsvärk rumpan har.. Igår gick på promenaden så bestämde jag mig för att göra utfall några meter och det tar på.. som bara den!! Strecha det gjorde jag men tyvärr inte nog.. för rumpan har träningevärk idag. ojoj
Men det är skönt att veta att man gjort nånting.. lite träningsvärk har ju ingen dött av!

Imorse for jag till Frida.. Brorsans Frida.. (börjar bli tjatigt nu att förklara vilken av alla Fridor jag menar).. och drack kaffe och surrade.. Hon har opererat sig och bör inte röra sig så mycket så såret får läka.. Och eftersom hon inte ska anstränga sig för mycket så gjorde jag kaffen.. gott var det..
Det är alltid kul med ett litet besök och någon att prata med när man bara får ligga still i soffan.. Nog för att jag är kanske lite väl duktig på att surra. Men jag hoppas hon hade trevligt som jag!!

Ikväll har jag umgåtts med Malin.. Sett på Idol och pratat.. Alltid lika kul att umgås med Malin.. Det blir inte så ofta nu för tiden när hon bor i Umeå och jag i Piteå.. Men när vi väl kan ses så passar vi på att göra det..

Imorgon är det lördag.. Min vita helg verkar gå som planerat.. Ska gå på stan imorgon med Jonna och Elin Jonsson kanske mitt på dagen.. Sen på kvällen ska jag kanske se fotbollen.. Sverige - Portugal.. om jag inte far till en fest och träffar Kicki.. Nykter så klart.. Har inte riktigt bestämt mig.. Kanske kan kombinera de båda? Hoppas men jag tror inte det!

Nu ligger kissen och sover på min arm och jag ska väl försöka sova en stund jag med!!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback