great evening!!

Förutom att jag är himla trött och ryggen värker så har det varit en bra kväll..
Farmor, brorsan, Frida, Viktor, Pappa och Monica kom hit och fikade och gav mig presenter..
Pappa och Monica gav mig pengar. Och det är nånting som jag verkligen behöver just nu.. Är nästan luspank. Och om jag ska ner till Birmingham snart och hälsa på Michael så behöver jag ju några slantar..perfekt
Fick de höga tjocksockarna som jag önskat mig av farmor. De blev jättefina. Bättre än jag förväntat mig!!
Av farmor fick jag även pengar, ljus och en vegetarisk kokbok!! Kanon bra!!
Av brorsan med familj fick jag en sjal (jag som ÄLSKAR sjalar) och ett par jeans leggings. Skitsnygga med dragkedja nertill som en snygg detalj!! Jag kommer säkerligen fortsätta ha leggins och klänning hela vintern. Nu även med mina fina snygga tjocksockar istället för benvärmare!

inte uppdragna ordentligt dock

Självklart är det snöflingor på dem.. Jag älskar snöflingor!!

Nu ikväll ska jag se på Idol tror jag och sedan fortsätta läsa min bok!
Jag är osäker om jag ska åka med till Ikea i haparanda imorgon eller om jag ska stanna kvar och istället fara och träna bodypump imorgon med Frida.. Det lutar mer åt att stanna hemma..
Jag behöver ingenting på Ikea men jag skulle tycka det var kul att gå på Skopunkten och kanske hitta sig ett par skor.. eller rättare sagt 3 par skor.. när de ändå har så billigt. köp 3 betala för 2..

Nu är jag less på att vänta. Nu vill jag träffa Michael!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback