fainting?

Idag har jag suttit  i pyjamas i soffan och sett på tv mest hela dagen. Måste ha sovit som en stock inatt/imorse.. Lillan sov här och hennes alarm ringde strax innan 5 imorse.. Jag som vanligtvis vaknar av minsta lilla ljud har ingen aning om att Lillan klivit upp eller att alarmet ringt. Tokigt!

Av Marika fick jag igår 50kronor att i 10or.. Så jag bestämde mig att jag skulle fara och sola ikväll och jag valde stå-solariet.. 10 minuter försökte jag stå där men klarade bara av 6minuter.. Mina knän blev svaga, rummet började snurra och jag blev illamående. Jag fick huka mig ner och luta huvudet på pallen där mina kläder låg..
Jag fick stänga av solariet och gå ut och dricka vatten.. Satt säkert 5-10minter inne på Sun Tan innan jag vågade gå ut till bilen.. Jag mådde fortfarande illa och hade huvudvärk när jag åkte hem.. Men jag bestämde mig att fara och träna body pump på korpen med Frida..
Tur var det för nu mår jag bra och känner mig fräsh!

Min höft är fortfarande dålig och jag klarar inte av att göra utfall.. Men på tisdag ska jag till naprapaten och höra hur pass sned min höft är nu och om det kanske är någonting annat som späkar..

Igår fick jag äten gratulationskort, trisslotter och en bok.
Boken som jag fick av Emma har jag tänkt läsa ikväll och försöka somna till..
Det visar sig att jag inte har mycket att berätta till mina kompisar när jag träffar dem för då jag gör det så har jag redan skrivit på bloggen och de har läst den.. Så de vet oftast redan om vad som jag hittat på dagen innan!!
Men jag tänker fortsätta skriva här på bloggen.
Det är skönt att skriva av sig och kul sen att gå tillbaka och titta på vad jag skrivit!! Som jag nämn tidigare ;)

Nu sitter jag och ser på Criminal minds. Sen ska jag gå ner i källaren och läsa min nya bok!!

TACK ni ville komma och fika igår!! Jag hade jättetrevligt!
Imorgon kommer släkten och det blir mer fika!!

PussTackHej

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi men dte är ju kul för oss att läsa också :) Samt att vara med dig, är ju inte precis som att vi vet allt eller inte har saker att prata om! Var super skoj :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback