failed

Min vita helg blev inte denna helg.
Tog med mig min vinare till Åsa och hade faktiskt himla kul. Jag surrade med Kicki mest hela kvällen och hon fick med mig ut på Kalles. Där träffade jag Anna och Linnea.. Linnea som för övrigt fyllde år igår. Grattade henne det första jag gjorde när jag såg henne..
Jag har inte varit på kalles sen de byggde om och jag tyckte det hade blivit bättre nu.
Dansgolvet var avstängt och det var lite mysigare. Trubadurer som spelade men det var mycket folk och lite om sittplatser.. Men ändå okej!
For hem strax efter 1 och pratade med Michael till 4 inatt igen!!
Idag är det söndag och då är det tillåtet att ligga i sängen även fast man inte är bakfull. Jag mår bra idag men är trött i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback