dreams

Inatt drömde jag en konstig dröm igen!
Jag, en kompis och hennes pojkvän skulle simma till en grotta.. I vattnet fanns inga hajar men ungefär allt annat.
Jag är lite rädd för allt som lever i havet och som kanske attakerar mig. Den här gången klarade jag mig men min kompis pojkvän berättade för mig att han förra gången som han simmat den där biten, blev kastad runt av en drake..
Fort var jag uppe på land och vi vandrade in i grottan..
Se vad konstig dröm..
I alla fall.. inne i grottan så möttes jag av små små gångar och en liten mus som verkade vara den som skulle leda vägen för oss.. När jag var påväg nerför ensmal liten trappa så tog jag tag i en hylla på väggen.. På den hyllan låg en kudde som jag råkade riva ner.. På den kudden låg musen som då höll ner 2-3meter ner på stengolvet och bröt sin arm..
Musen stod på bakbenen och höll i sin högra brutna arm.. Han såg ut att ha så ont att han rent skakade..
Just då vaknade jag.. men jag tvingade mig att somna o igen för att göra nånting åt musen..
Så jag återvände till drömmen och försökte lyfta upp musen för att på något sätt hjälpa honom eller ta död på den så han slapp lida..
Men jag vaknade igen och somna inte om..
Det var nog bra att jag vaknade och klev upp för klockan var då 12..

Idag om ca 1½timme åker jag och Marika till Luleå för att se bio ikväll.. Jag fick nå rabattkuponger som man kan nyttja på bion.. Så ikväll ska vi se Step Brothers..
Vi passar på att åka in tidigare för att gå på stan och äta middag där.. Det blir en bra eftermiddag!

Nu ska jag duscha och städa lite!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hallå :) Jaa alltså jag går oftast till halv 3. och hemma typ kavrt i 4 då kanske, halv om vi har tur ;) Jaa alltså det skulle vara skoj.. Imorgon ska elin komma och färga mitt hår.. Men vi kan ju se lite eftersom.. vet ej nått mer. :P klassfest på fredag.. Kramar, ps. JOnsson tyckte det filmen var super skoj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback