counting all the assholes in the room

Igår strax efter 6 så åkte jag Lillan och Sigrid från arjeplog..
Vi väntade så länge med att åka eftersom det tydligen hade stor poliskontroll mellan Arjeplog och Arvidsjaur..
Sigrid följde med och sov hos mig för hon skulle till Sunderbyn idag och kolla upp foten som hon bröt i somras..
Jag var livrädd att hon skulle halka i trappen här men det gick så bra..
Skjutsade henne till busstationen för drygt en timme sen.. Nu ska jag bränna en ny Volbeat skiva eftersom jag gav min tidigare skiva till Lillan..
Det nya albumet är kraftigt skönt!!
Som Gulan så älskar även jag deras nya låt Still Counting!!!

Marknadshelgen var bra tycker jag.. Träffade jättemycket folk och jag hade verkligen roligt! Synd bara att Elin blev hängig och kanske blivit sjuk!! Men annars har jag haft det så bra med henne!!

Nu ska jag bränna skivan och sova en stund till!!!
Michael är hemma i England nu igen!! Fick se honom igår!! Jag är kär!

Puss

Kommentarer
Postat av: gulan

jag köpte dom i sthlm i somras. det är leggings. tror det var på vero moda eller nått sånt :)

2008-10-07 @ 09:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback