broken nail

Nu har jag läst 45 sidor av min nya bok som jag fick av Emma.. Jättetack! Jag fastnade i den direkt och jag tror det är en bra bok för mig att läsa.. Liten text så det är lite tröttsamt för ögonen men det är ju bara bra när jag har svårigheter att somna på natten!!

Jag bröt min vänstra tumnagel idag! Jag har aldrig riktigt brutit en nagel så brutalt som jag gjorde idag när jag skulle ta på mig mina skor! Så nu ser vänstra tummen jätte löjlig ut och superkort!
Men jag är egentligen inte så brydd om att det ser konstigt ut. Jag har nog aldrig haft jämna långa naglar. Det gjorde bara så himla ont när den gick av!!

Jag har nog bestämt mig för att klippa håret lite! Det är lite för långt känner jag! Vi klippte ju inte till det så mycket ändå när jag var hos Frida sist.. Men 2-3cm kortare blir nog bra tror jag!

Släkten kommer om 3 timmar.. Nu ska jag inte bara sitta här vid datorn utan försöka leka med nånting annat!!

Michael you are the greatest!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kul att du gillade boken du fick :) Hoppas du får trevligt me le familia ikväll ;)

Postat av: Emma

haha vad kul att du gillar boken =)

2008-10-17 @ 23:42:32
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback