bra och dåligt

Idag har jag jobbat och det var jättekul!!
Har saknat jobbet så otroligt och jag jobbade på min favorit enhet AB.. Började där första gången för 4 år sen..
Valde praktik där och det ångrar jag inte.. På sommaren fick jag sen vikariera där och efter det fortsatte jag som timanställd!!
Så.. det kändes jättebra att äntligen på jobba igen.. Men.. min arm domnade på morgonen.. blev bättre efter en stund då jag börjat arbeta men min rygg värker..
Det ska bli Bra.. absolut inte skönt.. men bra att komma till naprapaten imorgon.. Jag har säkert massor med låsningen i bröstryggen.. Det är jag bombsäker på!!

Frida ringe och väckte mig för en stund sen.. TACK för det.. Jag hade en tupplur på 3 timmar.. Nu måste jag kliva upp och vakna till liv igen!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag vet vilka som bor däär, för vi har en lista på det och ibland kan vi ha jour på berggården som du säkert vet ;) Meen då vi jobbade kväll behövde vi inte dit nått.. :p

2008-10-22 @ 12:33:16
Postat av: Jonna

det var bara jag...

2008-10-22 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback