blod

Det har inte gått att logga in för mig idag på morgonen!
Så istället för att skriva det inlägg jag egentligen tänkte skriva så har jag nu glömt bort det. Och istället kikat runt bland lite andra bloggar som jag aldrig läst..magnusugglas blogg.. 1000apor.se

Idag är det äntligen söndag och jag längtar tills imorgon då jag ska jobba.. Det har gått alldeles för länge sen jag jobbade sist.. Men som jag vet sen tidigare så är alltid september-oktober en döperiod för mig som timanställd..
Nästa vecka jobbar jag måndag torsdag fredag och lördag..
På tisdag ska jag till naprapaten på morgonen och kl 1 ska jag till blodgivarcentralen för att fylla i papper och ta prover. Förhoppningsvis får jag börja lämna blod..
För ett år sen gick jag till blodbussen i Arjeplog och fyllde i papper men eftersom det då inte hade gått 5 månader sen jag sist tatuerade mig så fick jag inte lämna blod då..
På tal om tatuera sig så ska jag försöka hinna gå till Tattoo och höra om de kan hjälpa mig med nån skiss över att fylla ut min tatuering på armen.. Vill ha skuggor och snöflingor..

Nu ska jag duscha och försöka vakna till liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback