birthday girl

Ingen sovmorgon idag inte..
Vaknade 05:57 av ett sms av Bea... Att det var okristligt tidigt gör ingenting.. jag är bara tacksam att hon kom ihåg!
Pappa kom hit och grattade mig imorse. Fick kaffe och snitslar..(rostat bröd med tomat och gurka på) på sängen..
Av Britt fick jag mina presenter nu på morgonen.. Skinnhandskar med nitar på som  jag önskade mig. Presentkort på H&M och lite diverse smått och gott..
Som sagt släkten kommer på fredag och det känns kul att då igen få fylla år.. eller tja.. det blir ju ungefär så..

Mobilen piper och det bara sprutar med grattis sms.. :)
Nu ska jag åka iväg till arbetsförmedlingen.. puuh.. vill inte dit egentligen men men.. Får dricka lite gott kaffe där i alla fall.
Sen ska jag kanske baka lite mer..
Ikväll bjuds det på fika till vännerna.. Ska bli gott med kladdkaka och tårta!

Michael var först med att gratta mig 00:00..

Ne nu måste jag he mig iväg.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mmm men grattis så mkt gumman, men jag var aknske två då? :P 7 över... Haha ses snart :) Kramar!!

Postat av: Bea

Sorry :S Inte meningen att väcka dig :P

2008-10-15 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback