besluts ångest

Jag är helt confused.. Vet inte om det jag gjort innan jag for på stan var inatt eller imorse..
Men men jag ska inte försöka grubbla på det nu nå mer..
Jag for till farmor och drack kaffe med henne pappa och monica..
Sen gick jag på stan.. Köpte mig en klocka, örhängen och armband.. på ur&penn..
Sen hittade jag 2 par skor på Euroskor..
De höga ska jag behålla men jag är lite osäker på de lägre.. Är inte helt förtjust i spännet.. Men resten av skor älskar jag..
De är fodrade och varma. Jag tror aldrig jag hittar några bättre än dem..


Jag tycker spännet känns lite "häst".. Skulle varit snyggare med en vanlig kejda eller nått..
Annars är de snygga och riktigt sköna!!

Kommentarer
Postat av: gulan

jag tycker de nedre paret är snyggast :)

2008-10-26 @ 23:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback