bastu

Vilken härlig dag..
Jag gick ner till busstationen och solade.. gjorde lite ansiktsbehandling.. Vid 6 tiden ringde Lillan och hörde om hon kunde få sova här inatt.. Hon brukar annars ha med sig katten till Piteå på veckorna och sover då itne själv.. Men denna vecka så sover hon själv och kände att hon ville ha sällskap denna natt.. Självklart.. It's a date.
Vi beställde hem mat från golden dragon.. som vanligt åt jag stekta blandade grönsaker i schezuansås och ris.. Hon åt tle små lättel..
Efter det har vi bastat och jag har gjort lite pedikyr och det tackar nog mina fötter mig för.. nån dag..

Min rygg värker och jag borde nog börja fara ut och springa känner jag.. Om det ändå kunde kännas sådär befriande och lugnande som det för många gör.. Men jag tycker mest att det är jobbigt och flåsigt.. Jag har vekligen inte bra kondition... Men efter ha varit ute och sprungit 3-4 gånger så kanske det känns lättare?!?! eller?!

Ne nu funderar jag på att slå igång en film och kanske sova.. Imorgon är en ny dag och Lillans väckarklocka kommer att ringa kl före-fan!!!
Ska försöka kliva upp tidigt imorgon!!! Men jag lovar ingenting


Kommentarer
Postat av: Lillan

klockan förre FAN! haha det stigar ja alltid upp

puZ!

2008-10-13 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback