bågar?

Hade tänkt lägga upp et klipp so jag har skrattat åt så mycket i vår..
Mogis.se.. en bloggerska hade 9 mars lagt upp en video där hon visar vad hon använder för smink.. hon berättade på så roligt och stroppigt sätt men nu när jag väl hittade den så är den inte längre available.. SYND..

Träningsvärk i mage och ben har jag nu börjat känna av och vi får se hur det går på jobbet imorgon.. Kan bli intressant :)

Jar haft ont i huvudet i 4dagar nu och jag förstår inte var det kommer ifrån... Kan den kanske komma ifrån nacken?
Då naprapaten var och klämde och konstaterade att jag fortfarande inte riktigt är bra i nacken?
Jag hoppas att det går över snart och att det kanske beror på nånting annat..
Ska försöka ta mig till optikern nån gång snart och kolla synen.. Jag kan ibland känna av att det kan bli jobbigt för ögonen och det skulle ärligt talat inte störa mig om jag skulle behöva glasögon.. Det kan vara snyggt med glasögon om man har rätt bågar som passar en. Jag skulle hoppas att jag passar i nå fräna bågar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback