Arjeplog

Nu sitter jag äntligen i Arjeplog..
Lillan och jag åkte igår vid tvåtiden.. Köpte migränmedicin på apoteket och alkohol på bolaget i Arvidsjaur.. Fikade med rebecca på Greya..
Jag bor hos elin i helgen och hennes mamma lagade jättegod middag igår.. Alltid lika god mat som bjuds där..
Vi åkte och hälsade på Marielle och hennes kille i deras hus.. Raggade en sväng och lyssnade på Drängarna.. hahaha
Det är så härligt och spontant att komma tillbak till Arjeplog och allt känns så lättsamt här!!

Nu sitter jag hos Lillan och hon har just färgat håret på mig.. 20min kvar tills jag ska ta ur färgen..
När Elin kommer hem så ska vi börja sprätta en öl och fixa oss..
Klockan sju ikväll är det innebandy och jag är såå taggad!! Det ska bli kul den här helgen!! YES

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ojj, har du hunnit dit. Hoppas du får det trevligt där ;) Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback