12? 15?16?

Dagens arbetspass blev för mig ändrat 4 gånger.. från börjar skulle jag jobba till 12.. Men det skulle inte komma någon och vara under lunchen så det ändrades till 1 och att jag skulle jobba över lunchen.. Men så kom chefen igår och bad mig jobba till 3.. Jag fick en halvtimmes rast och hann precis slänga i mig maten.. Sen blev det strul igen och tillslut fick jag veta att jag skulle jobba till 4 vilket jag nu har gjort..
Nu är jag hemma coh ska i vanlig ordning sova en liten stund nu..
Kl 6 ska jag äta middag med Jonna och några andra på Golden Dragon.. Som vanligt ska jag äta stekta blandade grönsaker i schezuansås.. MUMS!!
Frågan är bara vad man ska ha på sig?!?!
Men det blir nog inget problem att välja kläder..
NU ska jag sova en stund!!


PUSS

Jonna.. jag har verkligen ett minne som en guldfisk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback