work

Sista gången jag kollade på klockan så stod den på 05:50.. Så jag somnade väl vid 6 imorse..
Inatt skrev jag att jag ville sova och jag ville jobba.. Tydligen får man bara välja ett alternativ. För ungefär en timme sedan så ringde dem från jobbet och gav mig jobb under jul. YES!!
Jag vill jobba jul och jag har gjort det de senaste 4 åren tror jag! SÅ det kändes jätteskönt att veta att jag har jobb då!!!

Jag har under den korta tid som jag sovit nu på morgonen hunnit drömma en mardröm. Fast jag omvandlade situationen till någonting positiv. Även om hon var skrämmande så var jag trevlig!
Egentligen så ska man skynda sig att skriva ner sina drömmar på morgonen då man vaknar.. Så man kommer ihåg dem men den här drömmen behöver jag inte och vill inte komma ihåg heller!!

Kommentarer
Postat av: elin

tja=) vet inte.. tyvärr.. tror jag ska hem till pite den helgen=) Kram

2008-11-13 @ 10:13:06
Postat av: jenny

nej sofia en fryst jordgubbe är inte dåligt.... inget med dej vännen är dåligt.kram

Postat av: Bea

Hur är de? Vad är de som hänt ? :S

2008-11-13 @ 17:47:59
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Bea

Hur är de? Vad är de som hänt ? :S

2008-11-13 @ 17:48:27
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback