tv

dagen idag har tillbringats med Frida och Viktor.. Vi har promenerat från annelund till Coop och handlat.. blev ca 4km skulle jag tro.. Sen har vi ätit mysig middag.. Jag blev bjuden på kyckling soppa och till efterrätt åt vi glass och drack kaffe.
Många skratt och jag blir så glad av Viktor som nu pratar om allt och alla och pratar nästan helt klart!
Innan jag åkte hem så såg jag Sjukhuset.. som vanligt..
Jag brukar som sagt inte kolla på tv eller följa något program men just Sjukhuset och Greys Anatomy är nånting som jag absolut inte vill missa..

På tal om Greys Anatomy så börjar det nu om 20minter så jag ska göra mig i ordning med en kopp te nu innan programmet börjar!!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: gulan

ja men dom har ju nån undersökning på specsavers för 1 kr om man köper glasögon. vilket man kommer behöva..förresten..visst dyker du upp den 28e? ;)

2008-11-12 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback