svullen

Usch igår fick jag ur mig all ilska och gråt som jag har inom mig.. Så idag har jag mått rätt bra.. eller så inbillar jag mig?
På jobbet frågade alla om hur jag mår. Mina ögonlock har aldrig varit så uppsvullna..
Min laptop vill inte ansluta till internet så jag måste försöka ringa till kundtjänst imorgon och skälla på dem.
Det är ganska jobbigt att sitta bredvid denna stenålders stationära datorn..
Imorgon jobbar jag 06:30-16:30 och direkt efter jobbet ska jag in till stan och kika på lite kläder till på fredag då jag åker till Umeå. Sen på kvällen blir det bodypump..

Tack Frida för att jag fick prata med dig igårkväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeh de var inte bara frida som vaknade för att prata med dig :)

2008-11-27 @ 19:37:06
Postat av: Frida

De var så lite så, jag lyssnar :-)

2008-11-27 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback