snö

Jag ska idag testa att göra havregrynsgröt. Jag vet att jag aldrig har tyckt om det sen jag var liten.
Enda gröten jag tycker om är mannagrynsgröt.. Men havregrynsgröt är nyttig och jag tänker försöka börja äta det..

Igårkväll slutade jag läsa min bok på sidan 521. Jag vill inte att boken ska ta slut. Jag har bara 80 sidor kvar och sen måste jag börja på en ny bok.. Eller kanske fortsätta på boken jag fick i födelsedagspresent..
Ögonen tåras och det blir jobbigt att läsa efter ett tag så jag måste verkligen pallra mig till optikern och göra en synkontroll..

Jag kan inte förstå att det redan är fredag.. Jag hade egentligen tänk gå på bodypump idag  11:30 men jag var för lat.
Jag pratade nyss med Elin (i arjeplog) och hon gav mig iden om att gå ut och fota lite. Det har ju snöat och det går alltid att ta vackra bilder i snön! Kanske det får bli dagens uppgift..



Älskar låten i den här videon med Sean White.. Heart - crazy on you..
Jag lyssnade på den varje dag när jag åkte snowboard på Kungsberget i Sandviken!!
Snart åker snowboarden fram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback