quality time

usch och huva.. Veterinären verkade inte tycka det jag berättade om Dimma.. Jag har upplevt henne lite rosslig och mer trött sen i slutet av sommaren.. Jag hoppas verkligen att det inte är någon förkylning och att jag måste ta bort henne.
Men jag tycker hon verkar må bättre nu än för en månad sen ungefär..

Lillasyster ringde och frågade om hon inte kunde komma hit och hänga ikväll och sjävklart gick det bra.. Vi är båda snoriga och rossliga i halsen.. Så vi for och köpte glass, godis och dricka och såg greys anatomy!!
OOOH, jag vill se mer av greys nu!! Jag kanske ringer och flörtar med Jonna imorgon så kanske jag får se nått avsnitt med henne!!

Jag skulle egentligen ha umgåtts med Malin ikväll men vi bestämde oss för att ses imorgon.. She wanted to spend some quality time with me! :)
Så imorgon ska jag kanske luncha med Malin eller så ska vi ses på kvällen..
Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får mitt simkort imorgon!! Jag saknar att skicka sms!! Det är sant!! När jag fick min första mobil för hundra år sedan så hade jag abbonemang och 1000kr gick åt att skicka sms.. jag skickade faktiskt mer meddelanden än vad jag ringde till folk!! Endel säger att sms är överskattat eller att det är onödigt och fegt/blygt att skicka sms istället för att ringa..
Jag ringer gärna till folk och tycker det är mer praktiskt.. men jag tycker det är kul att skicka och få meddelanden!! Det är sånt som man kan spara!!

Nu ska resten av kvällen (innan jag somnar snart) gå åt till att läsa någon av de böcker som jag köpte på Arlanda igår!!
En engelsk och 3 svenska böcker!

Kommentarer
Postat av: jenny

läste just klart att älska som en porrstjörna den var bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback