pumpen

Idag har jag jobbat och det var nog den längsta dagen någonsin. jag kännde mig överflödig och kändes som det inte fanns nånting att göra.. Jobbigt med såna dagar..
Efter jobbet gick jag på stan med Jonna och Anna.. Hittade min outfit som jag ska ha imorgon..
Svart klänning, paljett bälte och nå annat blir det..
Har nyss kommit hem från träningspass på korpen. Som vanligt bodypump.. Med Jonna den här gången..
Efter träningen så gick vi på Cubus för de hade 30% på alla kläder och öppet till 9..
Sen som vanligt så surrade vi en timme i bilen innan jag då kom hem och just har duschat!

Självklart tack till dig Niklas min personlige psykolog, för att jag fick prata med dig! Jag visste inte att du läste min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback