packa och resa igen

God Morgon!!

Maria väckte mig imorse 07:30 eftersom jag inte har någon mobil att sätta alarm på. Hur många i min ålder äger en väckarklocka??
Jag använder min mobiltelefon till allt.. Kalender, påminnelser/komma ihåg, väckarklocka.. you name it!!
Därför känner jag mig otroligt handikappad just nu utan telefon..

Inte bara handikappad utan telefon, jag håller på att måla naglarna också.. I torsdags köpte jag ett rött och ett mörklila nagellack på H&M.. Det röda använde jag i helgen och det var fint.. Men det lila..det föll mig inte riktigt i smaken när jag målade på det på tummen i fredags morgon.. Nu sitter jag här och gör ett nytt försök.. Men än känner jag mig inte bekväm med det..

Igår på flygresan var jag orolig att jag skulle vara otroligt uttråkad de 2 timmarna jag flög.. Vanligtvis så lyssnar jag på musik hela resan.. men utan telefon så kunde jag inte göra det..
Tur nog så satt jag bredvid en pratglad och trevligt kvinna.. Vi pratade och pratade och till slut så började vi nedstigningen.. Hon erbjöd sig till och med att ha skjutsat in till stockholm om det inte var så att de var 6personer och proppfull bil!

När jag flög från England så vägde mitt handbagage 9,4kg.. Jag lämnade lite kläder här hos Maria innan jag åkte så vi får se nu hur jag ska kunna packa ner allting igen!! Men det löser sig!!



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback