nu så

ÄNTLIGEN!
Pusslet är lagt och det skulle aldrig gått såhär fort (4dagar) om inte Marika hade kommit hit och hjälpt mig.
Hon lade säkert 1000bitar av 1500. Nu då? Vad ska jag använda som tidsfördriv nu då? Jag får börja träna mer kanske.
Imorgon ska jag på Afrodans eller bodypump.. inte riktigt säker på vad det blir.
Brorsan och Frida hade spelat kort och slagit vad som Frida förlorade. Eftersom hon fölorade så skulle hon gå på ett pass Afrodans.. Jag följer gärna och testar det.. fastän jag inte tror att det är nånting för mig.. Så det var planerat att bli imorgon men jag har inte hört med henne ännu hur det kommer bli.


Kommentarer
Postat av: Jonna

jaa det är ju det då, men det är ju inte nått som jag kallas, typ som jag säger jag ska till peak/peaken eller till mackan ;) Alltså jag trodde vi planerade en afrodans eftersom det inte blev i torsdag (var ju ej) Om du vill så är jag då ändå sugen på det :) Jaja ska se lite serier.. Puiss gummsich! ;)

Postat av: frida

Sofia hur var afrodansen, jag har hört att det ska vara superskoj! När jag lyttar tillbaka till Sverige ska jag verkligen testa!

2008-11-24 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback