new phone

Nu har jag varit på stan och köpt mig en ny telefon, minneskort och försäkring!
Jag hade inte försäkring på den jag hade eftersom det inte blev förlängt när jag fick en ny telefon av 3.. rackarns!!
Jag klev först in på expert och frågade lite om telefonerna.. men antingen var de olåsta eller så var de tvungna att lås upp dem och då blev det dyrare..  När telefonen är låst till 3 så har jag redan alla inställningar som mms och internet m.m.. Så jag ville ha en 3låst telefon..

På phonehouse fick jag olika alternativ och han visade mig först en telefon inte direkt var så snygg.. men vad gör det.. Det är ingenting som jag går efter.. Den hade lika dålig kamera som min förra.. Så jag bad och få titta på någon annan.. Då försökte han lura på mig en för 3700kr.. Nej nej.. inte då det..
Så jag valde den röda telefonen eftersom den har allt, kameran är tyvärr lika som min förra men det fungerar då i alla fall.. och priset var under 2000kr med extra minneskort på 2gb.. Så jag är ändå nöjd.. En röd liten variant men guldkanter som heter W660i..
Den ska nu få ligga och ladda upp batteriet tills imorgon då jag förhoppningsvis får simkortet som jag har beställt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback