mkt

Det har hänt endel idag.. så nu ikväll ska jag fortsätta att läsa Jenna Jamesons bok..
Jag fastnar verkligen i den.. Det är nästan så att jag vill stänga av telefonen och datorn när jag läser den.. Det är bra.
Det är på tiden att jag börjar njuta av att ligga och läsa böcker..
Då gör jag ju nåtonging annat än bara sitta vid datorn..

Jag åt lunch hos Malin.. När hon skulle iväg till stan och jag skulle gå hem så gav hon mig en mössa..
Jättefin mössa som jag testade tidigare och faktiskt passade i.. Jag som vanligtvis inte passar i mössa.,. Det var jättesnällt..
Lillsiss kom hit och vi åt glass och såg på tv medan de hade husvisning hemma hos henne.. Sen för drygt en timme sedan så ringde Lillan och ville att jag skulle följa med henne och äta så det gjorde jag men tyvärr så var pastan rätt smaklös den här gången.. Jag beställer alltid veg pasta när vi äter på Ängeln men idag började jag faktiskt fundera på att kanske äta nån paj eller sallad nästa gång.. Maten smakade ingenting!!! Synd..

Nu tillbaka till min bok..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback