mitt stjärntecken Vågen

  • Element: Luft
  • Planet: Venus
  • Kvalitet: Ledande
  • Polaritet: Positiv
  • Kristall: Safir
  • Turdag: Fredag
  • Tursiffror: 6 & 9
  • Färg: Rosa
  • Metall: Koppar
  • Motto: "Jag väger"

  • LIVSINSTÄLLNING

    Du önskar dig harmoni och jämvikt i allt som finns inom dig, runt omkring dig och i dina relationer. Du tycker om jämlivkt och harmoniska relationer. Därför kan du kompromissa väldigt mycket för att uppnå detta.

    Något annat som kännetecknar dig är osäkerheten. Du behöver ständigt någon som är dig nära. Du är sällskapssjuk. Du tycker inte om att göra saker ensam. Du jobbar hellre tillsammans med andra eller tillsammans med din livspartner. Självständigt arbete är inget som du föredrar.

    Vågens egenskaper

    Vågen ser i allmänhet bra ut. Om denne inte ser så bra ut, är vågen så pass trevlig att man inte kan motstå honom eller henne. Vågen har en mycket fin klädstil, mycket fina möbler, är dragen till konst.

    Du är charmig, smart och diplomatisk. Du har lätt för att förstå ordens nyanserade innebörder, varför många Vågar blir jurister. Du har lätt för att jobba som mediator. När det gäller din osäkerhet är den svår att bli av med. Du ser mer än andra människor ser.



    Blev inspirerad av Gulan...


    Kommentarer
    Postat av: gulan

    härmis ;) haha. du vafan jag fick ju ett mess av dig kring 02!! inatt! toka :) vissa behöver ju sin skönhetssömn. men iaf så grattade jag tanten idag ist!

    2008-12-01 @ 13:54:16

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback