komiker hit och dit

Det är alltid kul med stockholm då man ser så många kändisar..
Ikväll när jag gick ner till pressbyrån på medborgarplatsen med Frida så såg vi Björn Gustavsson stå där och vänta på någon.. När jag skulle gå så sprang han in i mig påväg upp i trappen.. Han hade rätt bråttom..
Men Lee Evans är nog ändå snäppet roligare än Björn måste jag erkänna..

Frida kom hit direkt efter hon slutat skolan kl 8 och vi berättade om vad vi gjort i helgen..
Jag har såklart haft en bra helg och jag tycker jag hunnit med mycket..
Jag har sett Big Ben, Royal Albert Hall och London eye.. Vi vandrade omkring i London i 7 timmar igår..
Stackars Michaels knä mådde nog inte bättre efter den promenaden..

Jag hade tänkt överraska mina vänner och familj med att Michael hade bokat en resa till piteå på fredag till måndag men tyvärr måste han avbkoka den eftersom han inte vet vad röntgen av knät kommer visa.. Jag hoppas att det inte behövs en operation och att han inte då kan komma till Arjeplog i Januari..

Nu ska jag och Marika fortsätta se Sweet Home Alabama!!

oh baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback