katt

Inatt somnade jag nån gång efter 3. Jag klev aldrig upp och drack te.. istället somnade jag med en papperstuss i näsan! Varför blir jag alltid bara snuvig i ena sidan av näsan? I alla fall blir jag snuvig på en sida åt gången..
Frida ringde och väckte mig 11:30.. (typiskt att jag var tvungen sova bort hela förmiddagen)
Inte hade jag fått någon simkort i postlådan så jag ringde till tre IGEN och frågade om det blivit skickat.. Det hade blivit beställt igår och skickat idag kl 10.. Beställningen som jag gjorde i måndags gick tydligen inte igenom så hon jag pratade med igår måste ha beställt det åt mig.. Så imorgon ska jag få simkortet!!! Det kliar i fingrarna..

Jag är mer snuvig idag så det blir nog itne att fara och träna bodypump imorgon.. Känns tråkigt men jag ska ta en långpromenad nu idag hade jag tänkt istället..
Sen kl 5 ska jag till veterinären och vaccinera Dimma så hon itne blir förkyld i vinter!
Min förra katt Måns blev förkyld och vi fick ta bort honom eftersom han fått lunginflammation.. (tror jag det var)

Ikväll är det greys anatomy!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihi, nu har jag läst dina inlägg och fått en liten update :)

Hoppas din förkylning försvinner!!! Puss och god natt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback