jävlas?

Internet stänger ner sig när jag försöker lyssna på ett speciellt youtube klipp.. konstigt!

När jag var hos pappa och monica tidigare så skojjade jag om att jag skulle åka dit kl 5 på morgonen och leva rövare.. Som det ser ut nu så skulle jag lika gärna kunna göra det eftersom jag inte kan sova!
Igår kom pappa hit kl 07:10 för att skjutsa Britt till jobbet.. hennes bil har gått sönder.. Pappa var inte tystlåten utan han knackade högt, pratade högt och väckte självklart mig..
Jag fick i alla fall sova 5 timmar förra natten men hoppades få sova mycket längre..
Jag berättade det för pappa och därifrån skämtade jag och Monica om att jag skulle komma dit tidigt på morgonen då Monica är vaken och pappa sover.. Ge tillbaka med samma mynt!
Jag ska nog hellre försöka vrida och vända mig i sängen tills jag förhoppningsvis somnar.. istället för att fara dit och leva rövare..


Det blev förresten ingen havregryns gröt för mig.. Kanske vågar jag smaka det någon annan dag.. Idag? vi får se

När jag ligger sömnlös så här på nätterna så ligger jag inte och grubblar/funderar speciellt mycket..
Huvudet är mest tomt.. Men jag kan bara inte sova. Många gånger funderar jag på att ta en nattlig promenad för att kanske få mig lite trött och mer avslappnad när jag kommer hem..
Men då är jag oftast
1♦ för rädd för alla dårar/fyllon som är ute och smyger på nätterna
2♦ rädd att jag bara skulle bli mer pigg av promenaden
3♦ för lat




oh baby

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: gulan

Det låter som att du behöver något att göra. jobba mer eller nån annan rutin på dagarna. det förklarar nog en stor del dina sömnproblem!

2008-11-15 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback