Jag har blivit utmanad

Flera har utmanat mig att skriva ner 7 saker om mig..

1. Jag äter inte cocos, grädde, kött eller dricker inte kolsyrat. 

2. Jag är väldigt klantig och tappar bort saker men jag får aldrig panik eller blir förbannad.

3. Min största fobi är jultomten.. därefter smärta

4. Jag har många tvångstankar.. så som att inte kliva på A brunnar men gärna på K brunnar och säga namnet på den jag är kär i.

5. Jag  är super beroende av min telefon och har den alltid med mig.. till och med då jag duschar så ligger den på byrån precis bredvik duschen..

6.  Jag säger alltid eller oftast vad jag tänker.. Det kan bli lite pinsamt ibland..

7.  Min egentliga hårfärg har jag ingen aning om längre. När jag föddes hade jag svart hår.. Sen fick jag blondt.. Jag tror att jag har ljusljus brunt hår nu egentligen.. Förmodligen gråhårig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback