huvva

Huvva..

Jag tycker verkligen inte om när jag har en dålig känsla inombords..
Oftast så är det nånting då fast jag inte vet vad. Det brukar gå över då jag får veta om det har hänt nånting.
Det har alltid blivit besvarat då jag känner såhär..

Lillan är här och jag ska försöka hjälpa henne plugga.. Hon läser just nu vård och omsorg och det kan jag tycka är rätt kul och intressant. jag hoppas verkligen att jag kommer få jobba i veckan.. För jag är riktigt less på att vara utan jobb..
Tydligen så hade jag behövts i veckan.. de hade försökt ringa till mig men eftersom jag inte haft någon mobil och kortet har varit spärrat så har de inte kunnat nå mig!

Nu ska jag egentligen bara mysa med katten, hjälpa Lillan att plugga och kanske prata med Michael och få höra hur det är med honom!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback