:(

Läste igenom ett par kapitel sen kom Dimma och la sig på min arm. Eftersom hon somnade så fort eller i alla fall låg så bekvämt så bestämde jag mig för att lägga ifrån mig boken och försöka sova en stund..
Det blev ingen sömn för mig eftersom att det rann så mycket från ögonen och näsan.

Det blev ingen bodypump för mig idag eftersom det inte är värt att träna då man är sjuk..
Imorgon ska jag träffa Frida.. (brorsans tjej) och kanske ta en fika på stan..

Det jobbiga med att ha en ny mobil/simkort är att lägga in alla ord som inte finns på ordlistan.. och framför allt alla nummer. Många nummer som jag försöker leta fram på eniro är fel.. Jag önskar att alla borde slänga iväg ett sms eller ringa så jag får tillbaka allas nummer..
Det värsta med att just min telefon försvann är att jag förlorade alla fina sms som jag sparat från Michael.. Söta känslosamma meddelanden som jag aldrig kommer få tillbaka..
Ofta om kvällarna brukar jag kolla igenom mina sparade meddelanden och bilder och komma ihåg precis hur det kändes att få de fina vackra orden skickade just till mig! Usch, nu blir jag ledsen!








Svar till fiaaaaa.. Jag lyssnade på låten perfect gentleman när jag började fundera på city high låten!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback