bra helg

Jag åkte till Pappa och Monica och hälsade på i eftermiddag..
Pratade med min storasyster och när jag berättade att min plan för kvällen/helgen var att inte göra nånting.. Lägga pussel, se idol och läsa ut min bok.. Så skrattade hon och sa: Det låter som att du är 32år och gravid.
Min syster är 32år och gravid.. Hon tyckte nog att det lät mer som en helgsyssla för henne än för mig..
Jag har lagt kantbitarna på det 1500bitar stora pusslet.. blivit vansinnig ibland och tagit mig en whiskey.. Imorgon är en ny dag och då kan jag försöka ta tag i pussel-läggandet igen.. Det är ett bra tidsfördriv..

Nu har jag läst ut min bok Att älska som en porrstjärna  av Jenna Jameson .

Jag hoppades att whiskyn skulle göra mig lite trött så ja kan sova.. Men tydligen inte..
Händerna och fötterna är iskalla.. jag svettas nästan om resten av kroppen.. ögonen tåras. Men jag ska försöka sova.
Jag har några natruläkemedels-sömntabletter.. (Nästan som valerina natt..) som jag ska försöka börja ta igen!!

X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback