bra dag




Idag i Luleå åt vi lunch på ett ställa uppe i Shopping.. Jag har ingen aning om vad stället heter. men de ha god mat där i alla fall.. De hade en fantastisk kycklingsallad där.. Jag älskar grönsaker och jag åt mer av grönsakerna än kycklingen..
Sen handlade vi lite.. Själv köpte jag en ögonskugga på Make Up Store.. En ny lila..
 2 mysiga snygga koftor på H&M Devided.. En beige.. (jag tror inte att jag äger nått platt som är beige).. mysig och stor sak med dragkedja och en stor skön krage..
Den anda är svart med knappar och riktigt fin.. Båda är långa och jag tänker bara ha leggins till dem..
Ikväll tog jag på mig den beigea, svarta strumpbyxor och mina gröna tjocksocksbenvärmare som jag fick av farmor i födelsedagspresent.. For till Malin och såg Idol och surrade med henne nu innan hon imorgon åker tillbaka till Umeå och packar ihop sina saker för att sen på måndag åka till Thailand till den 15 januari!

Låten som jag länkat här i youtube klippet var en låt som Malin ikväll spelade upp för mig.. Föll för den på en gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback