2000

Igår var gick jag och Marika ut och åt på Thai garden. Jag bjöd henne på middagen och det var väldigt trevligt.
Efteråt åkte vi till Jonna som bjudit oss på Kläm och Känn party/dildoparty.
Jag och Marika köpte ingenting men det var ändå kul att se alla grejjer och få höra om dem.
Jag fick jätteont i huvudet och åkte hem när de andra började bege sig ut på Kalles..

Måndag,onsdag, torsdag och fredag jobbar jag bara 4-5timmars pass.. Tråkigt men ändå skönt att få jobba litegrann i alla fall.. Det har ju som sagt varit fattigt om jobb för mig den senaste tiden..
Till helgen så ska jag till Umeå och hälsa på Gulan.. En ny rockbar öppnar och vi ska dit...
Förhoppningsvis så följer Jonna med till Umeå och går ut med oss.. Det skulle vara riktigt kul.

Idag var jag och Frida en sväng på Dollar Store och handlade lite pyssel.. Jag köpte ett pussel till Monica som gillar att sitta och pyssla med pussel.. Hittade ett 2000bitars pussel.. Jag skulle nog inte ha tålamod att sitta med ett sånt stort pussel..

Kommentarer
Postat av: frida

hej stumpan! Va fint du har det på din blogg, jag ör impad. Jag tog just upp mitt bloggande igen. Just ni ligger jag och slöar i sängen. Min tanke är att plugga, men jag känner dåliga vibbar från böckerna, så det får nog vänta ett tag till innan jag öppnar dem:) Hur har du det? Saknar dig!

2008-11-24 @ 11:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback