vaxning

Vilken bakis dag detta har varit..
Igår blev det lite mycket att dricka men jag hade himla kul..
Frida sov hos mig och vi låg i sängen till cirka 5-6 på eftermiddagen!!
Ikväll har vi köpt godis och marshmallows som vi kanske ska grilla i elgrillen på altanen..
Nu sitter vi här på balkongen och lyssnar på gomusig och njuter av varandras sällskap.
Det käns himla kul att vara hemma i pite nu faktiskt.
I vanliga fall får jag lappsjuka och längtar hem efter en dag.. Men inte denna gången..
Vaxen håller på att värmas upp och jag ska strax gå och tvätta bort deodoranten under armarna.
Få se nu hur ont det här tar.. Ja tror de går bra och att det verjligen är värt det!!

Ska lägga upp lite bilder sen!!
Nu vaxning som gäller

 :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback