tv

Åt middag hos Linn idag, det var mumsigt.. Men jag höll inte koll på tiden och trodde att "sanningens ögonblick" började kl 9. Jag och Anci skulle se det tillsammans men när klockan var 8 så var jag fortfarande hos Linn och märkte då att programmet började..
Skyndade mig ringa Anci och slängde mig i bilen och körde ut till henne på kanske 4 min! hahaha det gick då fort.

Nu kom jag hem för en liten stund sen. Pratar med Dick på msn. har inte hörts av på ett tag. Som vanligt så kollar jag på Navy CIS. Som tur är så tycker jag om programet och det är himla tur för det är på 3an nästan varje kväll då jag slår på Tvn.
image188

Imorgon jobbar jag 7-16 och ska efter jobbet äta middag och dricka vin med Anci. Jag jobbar i helgen så det ska inte bli nått supande direkt.
Ne nu ska jag luta ikull mig i soffan och se klart navy cis och sen sova.

Längtar till på onsdag!!

PUSSPUSS Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback