tomt

Ensamt. Tomt och tråkigt.
Jag trivs inte nu. Det enda viktiga i Arjeplog nu är att packa.

Jag hoppas att
Anci hamnat hos en trevlig och bra familj. Efter vad jag hört så tror jag att det är ett bra ställe hon kommit till. Lär väl få en uppdatering snart av henne. Jag brände en skiva för några dagar sen och lyssnar på den konstant nu. (som jag vanligtvis gör med mina brända skivor) men den här påminner om Anci..
Miss ya sweetie!

Nu ska jag strax bege mig till Vauka och lämna igen medicin- samt skåpsnykeln och städa ur skåpet!
Ska  göra någonting att äta först.. Nudlar kanske?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja vad kul att du blir pitebo igen :-)
Då kan vi ju ses oftare...

2008-05-28 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback