Tisdag

Ikväll var en så himla trevlig kväll.
Jag och Marika for till Pappa och Monicas nya lägenhet.. De är mitt i flyttningen och har bara fått in nå flyttkartonger än så länge men det kommer nog bli fint. Liten lägenhet men udda och fin planlösning tycker jag. 2 balkonger. Lyxigt!!
Sen for vi till Nodo och fikade lite, surrade ett tag. Åt en kaka, drack apelsinjuice och en latte smaksatt med Irishcoffee. Kändes nästan som att det var alkohol i den faktiskt!! Men gott var det ändå.
Efter fiket åkte vi och köpte aloholfri öl och chips och satte oss på pappas inglasade altan. Lyssnade på musik och pratade snusk! Det var så mysigt och kul att vara med Marika själv igen, för det var verkligen längesen nu.
Vi var riktigt tjusiga där vi satt med varsin värmande jacka/kavaj som min pappa har lämnat kvar i huset.
Pratade med Anci som blev lite avundsjuk tror jag. Det kändes faktiskt som att hon skulle passat riktigt bra in där med oss på altanen. Hon saknades faktiskt :D
(Inte konstigt att jag saknar den tjejen, vi umgås ju hela tiden så man nästan kan säga att vi sitter ihop)
Sen for vi runt en sväng å körde bil innan jag sen skjutsa hem henne.. Marika alltså..
Nu har jag just pratat med Michael. Han kliver upp 06:30 och åker till flygplatsen.. Planet kommer fram i göteborg kl 11:50 och sen går flyget mot kallax luleå kl 12:30.. Då är han framme 14:10.. och där står jag och väntar på honom!!! ooh bara 15 immar kvar nu!!! Längtar ihjäl mig.. Hur kommer jag kunna sova inatt??

Kommentarer
Postat av: AnCi

mysigt värre gums. Och JA! jag blir avundsjuk!!!
Men vi tar igen de en eller enannangång! ;) miss ya!

2008-05-13 @ 23:31:45
Postat av: frida

O tänk, nu äntligen är han hos dig! Ni såg så himla söta ut!! :) Men vad hände egentligen..tillslut såg jag ju bara ditt ben, inte satt ni väl o snuska er?! ;P
Hoppas ni får en underbar tid tillsammans. Hör av dig om du får nån tid över.
Puss!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback