tillbaka i Arjeplog nu

Jag bestämde mig idag som sagt för att åka tillbaka hem till arjeplog idag istället för imorgon..
Det gjorde jag också.. Jag packade ihop, fick besök av min vän Lova som jag inte träffat sen i somras.
Det är så härligt att träffa gamla vänner och fortfarande känna sig trygg med dem utan att nånting ska vara stelt eller svårt eftersom man inte träffats på ett par månader?!?!
Lova hade gjort en fantastiskt fin.. eller det var en riktigt läcker tatuering..
Blir inte förvånad att Lova gjort en sån tatuering!

Jag har bild på henne och tatueringen men nu fungerar tydligen inte uppladdningen.. Får fälla in bilderna senare..

Efter jag hade träffat Lova så åkte jag till min bror för att träffa han Viktor och Frida.
Men direkt när jag kom in dit så sa Frida: "jag har skadat mig"
Hon låg i soffan men foten upp pallad på soffkanten..
Hon hade tappat Viktors säng med sängbenet rakt på foten.. Förstå så hemskt ont det måste göra?
Hon var svullen om foten och jag la mina kalla händer på "såret"
Det blev en kort visit där eftersom de efter en liten stund bestämde sig för att åka upp till sjukan och kolla upp om det kunde vara brutet eller nå.. Då åkte jag hemmåt..
Röntgen personalen var inte där så de ska åka upp igen imorgon och får veta om det är nått först vid lunch.. Så ja ska ringa dem imorgon vid lunchtid då..

När jag kom hem så hade Anci varit så söt och städat dammsugit lägenheten.. Köpt ostkrokar, vitlöksdipp och saft.. Riktigt kul var det att komma hem..
Men jag har haft hemskt trevligt i Piteå också.. Jag och Frida har i princip suttit ihop. Hon har bott hos mig och vi har haft det riktigt bra!!
Tyvärr hann jag inte träffa farmor nånting.. och Marika m familj hann jag bara träffa 1 gång. En snabbis på stan..
Men på en vecka så är jag tillbaka i piteå igen..
Jag hann träffa Gulan, Lova och Frida.. De som inte längre bor i Piteå.. så jag är nöjd..

Vilka är ni som läser min blogg? Jag har inte riktigt någon aning vad det är för folk som läser min blogg.. Kommentera gärna.. Får så himla lite kommentarer!

Jag har itne hört av Michael sen natten mot Lördag.. Han är från lördag på stag weekend med vänner. svenn6a.. Han hade ingen aning om vart de skulle men de ska då dricka lördag och söndag.. Måndag är helgdag i england.. Ingen aning o vad för helgdag det är.. kristihimmelfärds kanske?? så.. det blir nog festande ikväll också för dem..
Hans mobil är av så jag antar att de kanske är nånstans där han inte har sändning eller så har han lämnat mobilen hemma.. Jag får höra ifrån honom först imorgon antar jag..
Nu är det bara 10dagar kvar tills han kommer.. yippie =)

Nu ser jag nån film på 3an.. hänger inte riktigt med.. Ska nog slänga mig i sängen nu.. Ska försöka kliva upp tidigt imorgon fastän jag börjar jobba 15:00..

Ska försöka ladda upp bilderna...

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback