svammel

Imorgon fyller Michael 24år. Jag önskar jag kunde bakat en tårta åt honom och gratta honom öga mot öga. Men jag får träffa honom istället nästa vecka och ge honom en födelsedagspresent då.
Det är endast 9dagar tills han kommer nu!!!

På Onsdag fyller min lillasyster 17 år och jag hinner inte träffa henne heller på hennes födelsedag. Men jag får träffa även henne nästa vecka..

Det är så kul. var jag än läser om horoskopen om våren kärleken och lycka så står det att Vågen.. (jag är våg) ska passa så bra ihop och trivas bäst med Oxen (michael är oxen)
Det tycker jag känns lite roligt.. Även fast jag inte litar på horoskopen så känns det ändå lite skojjigt..

Just nu sitter just nu och tittar på 5an.. Pablo Francisco. Han är så himla rolig och duktig på att imitera..
 gester och miner.. skit roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback