städkärring

Sitter med en turkisk peber glass i munnen och relaxar en femma.
Jag har städat och packat hela dagen känns det som. Började kring 1 tror jag och nu börjar det bli rätt tomt. Alla möbler står ju kvar men gardiner prydnader, mat, bestick, glas, badrums saker och småtjaffs är snart borta.
Blir nästan lite deppig när jag håller på att packa.
Jag hade ett bra hem här i denna lägenhet. Som tur är så har jag aldrig byggt upp nå planer för lägeneheten så jag var ju beredd på det här, men ändå..
It's time to let you go!!
Frågan är bara om ja rymmer kartongerna i bilen nu på söndag We'll see!


Idag ringde jag och pratade med 3s kundtjänst för att höra om mitt tillval 3global blev rätt beställt och om det funkar nu.
Ringer till utlandet fasta telefoner 18öre/min och mobiltelefon 2,80nånting kr /min. Inte alla länder men de viktigaste. England Irland och Tyskland som sagt.

Det var beställt och nu ringer jag betydligt billigare än tidigare då mintaxan låg på 5,50kr/min nånting..

Ikväll ska jag äta middag hos Linn.. Hon ringde för ett tag sen och bjöd över mig på middag klockan 6.
Känner mig som en finklädd lodis i min nya tunika/klänning från cubus och leggins..
Håret uppsatt i stockholmsknut.. Mitt på huvudet nästan..
Får ta och göra nånting åt det här..

image187

Nu ska jag fortsätta städa och packa mer "onödiga saker" som jag inte behöver ha hä de få dagar som jag bor kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback