skön 3maj

Igår fick jag mina kläder från forever21 och allting passade. Vilken tur.. och riktigt fint var allting, jag är så nöjd..
Jag hittade även en jättesöt DYR tröjja på MQ som jag är så nöjd med..
Bälte, tröja på cubus och ett läppglans på lindex.
image163

Här är den rosa tröjan, en av alla de klädesplaggen jag köpte..


Igår var det fest hos LillAnna.. Riktigt trevligt och kul att träffa massa roligt folk.
Gulan, hennes kille Jocke, LillAnna, Emelie, Linnea, Jesper, Patrik och självklart Frida.
Sen utgången på Kalles blev ingen höjdare. Jag tyckte inte det var kul där så jag for hem närmare 1.

Nu sitter jag ute på altanen lättklädd i den fina vårvädret.
Jag och Frida har varit ute hela dagen.. Vi gick in till stan för att hitta någon outfit till Frida att använda ikväll.
På vägen dit märkte vi att raceinorr hade nån träff utanför nolia.. Rätt fina bilar var det faktiskt..

I stan hittade Frida ett jätte sött linne med upplyftande effekt. hahaha
Det var riktigt sött.
Det var snuskigt varmt ute  men ändå åkte vi till suntan och solade oss lite.. Det är nya rör där så det tog på rätt fint faktiskt!!
Nu ska jag bara dela med mig av lite bilder med vårkänsla och sen ska jag slänga in mig i duschen!!
För även ikväll blir det festa, dricka och kanske gå ut. Jag hoppas nästan INTE på utgång.

image165
image166 Min tjocka kisse Dimma..

image167image168

image169
Djupviksänderna som alltid kommer på våren hit till fågelgatorna!!


image170


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback