prepair for takeoff

Nu är det Tisdag och Anci flyger iväg från mig om bara några timmar.
Som sagt, jag har inte accepterat det än men det kommer väl när vi sitter i bilen eller på flygplatsen.
Idag har vi suttit ihop hela dagen och det känns riktigt bra.
Vi ikväll sett filmen om Tina Turners liv What's love got to do with it. Gripande och riktigt bra film.
Karajäveln Ike Turner är ett riktigt svin. Det finns tyvärr för många av dem.. Kvinnomisshandlare..
Jag hade tänkt försöka skriva lite om mig och Anci i detta inlägg men jag känner att jag undviker det.
Det blir säkert ett långt inlägg imorgon...
" Ett förhållande är som en boll, den måste studsa för att få fart" Våran relation tog det en ordentlig studs och det klickade till direkt!!


Jag kan bara säga en sak..

"En Peak, en AnCi, en bastu och en och annan öl så har vi bäddat för relax... eller nå sånt! ;) "

Eller hur Anci?!

image207
image208
image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback